Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Futbolopedia

Ó

Orange Fair Play

Orange Fair Play - nagroda w postaci pamiątkowej statuetki i czeku fundowana przez byłego sponsora piłkarskiej ekstraklasy dla najaktywniejszych klubów kibica w danej rundzie sezonu. Konkurs miał na celu promowanie w mediach dobrych wzorców kibicowania.

W ramach promocji programu OFP EMI Music Poland stworzyło piosenkę i teledysk Prosta rzecz (Nosowska, Rojek, Grabaż). Nagroda przyznawana była od rundy wiosennej sezonu 2004-2005 (wówczas jako Idea Fair Play). Kluby kibica były wybierane poprzez głosowanie przez dziennikarzy sportowych.

Laureaci:
I. edycja: sezon 2004-2005, runda wiosenna: trzy równorzędne nagrody (statuetki i czeki na 5000 zł) dla klubów kibica: Lecha Poznań, Legii Warszawa i Pogoni Szczecin.

II. edycja: sezon 2005-2006, runda jesienna: I nagroda (statuetka i czek na 7500 zł) dla klubu kibica Pogoni Szczecin. Dwa równorzędne wyróżnienia (statuetki i czeki na 5000 zł) dla klubów kibica: GKS Bełchatów i Lecha Poznań.

III. edycja: sezon 2005-2006, runda wiosenna: I nagroda (statuetka i czek na 7500 zł) dla klubu kibica Legii Warszawa. Dwa równorzędne wyróżnienia (statuetki i czeki na 5000 zł) dla klubów kibica Kolportera Korony Kielce i Lecha Poznań.

IV. edycja: sezon 2006-2007: I nagroda (statuetka i czek na 10000 zł) dla klubu kibica Lecha Poznań. II nagroda (statuetka i czek na 7500 zł) dla klubu kibica Legii Warszawa. III nagroda (statuetka i czek na 5000 zł) dla klubu kibica Górnika Zabrze.