Ekstraklasa z nowym logiem i z nową nazwą. Zmiany wchodzą w życie od lipca | Futbol - Piłka nożna
Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ

Ekstraklasa z nowym logiem i z nową nazwą. Zmiany wchodzą w życie od lipca

Dodał: Futbol.pl
Data dodania: 26-06-2019 15:21
Ekstraklasa z nowym logiem i z nową nazwą. Zmiany wchodzą w życie od lipca

Nie będzie już Lotto Ekstraklasy. Od 1 lipca najwyższa polska klasa rozgrywkowa będzie nosiła nazwe PKO BP Ekstraklasa. I będzie miała nowe logo. 

Umowa z PKO BP, który został nowym tytularnym sponsorem rozgrywek, została podpisana na dwa lata. Wejdzie w życie 1 lipca. 

- Chcemy przenosić biznesy klubowe i ich usługi do naszego banku. Chcemy również pomagać polskim klubom rozwijać się od strony cyfrowej - mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds., marketingu sportowego w PKO Banku Polskim.

Bank wspierał Ekstraklasę już od poprzedniego sezonu. Był sponsorem rozgrywek. Uruchomił m.in. usługi dla kibiców i piłkarzy. Wprowadził oficjalną kartę Ekstraklasy, którą fani mogli wybrać zgodnie z tym, który klub wspierają. 

- Na razie to współpraca związana z piłką męską, ale w przyszłości może nas również zainteresować piłka nożna w wydaniu żeńskim - stwierdził Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego. - Od kilku lat przyglądaliśmy się polskiej Ekstraklasie i jesteśmy teraz gotowi na to by zostać jej sponsorem tytularnym. Nasza działalność nie będzie tylko wprost wizerunkowa. Chodzi o to byśmy wykorzystali ten tytuł i ten wizerunek by mieć więcej lojalnych klientów. Poza tym piłka nożna to nie tylko sport i biznes. Największym polskim ambasadorem nie jest polityk, ale nasz najlepszy piłkarz, czyli Robert Lewandowski, którego wszyscy znają. Chcemy więc być dzięki temu bankiem lepiej postrzeganym przez klientów. Współpraca z Ekstraklasą to również misja. Liczymy na to, że nasze doświadczenia związane z transformacją cyfrową pomogą nam podnieść poziom organizacyjny polskich klubów piłkarskich - dodał Jagiełło.

Warto dodać, że należąca do Totalizatora Sportowego marka Lotto, która prze 3 lata było sponsorem tytularnym ligi, zostaje przy Ekstraklasie. Logo firmy pojawi się na koszulkach piłkarzy.

Futbol.pl

TAGI

Inne artykuły