Zakłady bukmacherskie Milenium

Arkadiusz Milik reklamuje Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”

Data dodania: 18-04-2016 10:10

Wygrywaj mecze zanim wejdziesz na murawę. Nie odpuszczaj, bez względu na wszystko" – radzi młodym piłkarzom napastnik reprezentacji Polski, Arkadiusz Milik, w najnowszym spocie telewizyjnym promującym Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Już 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski, rozegrane zostaną decydujące mecze Wielkiego Finału tych rozgrywek.


Na mocy przedłużonej niedawno umowy z firmą Tymbark Arkadiusz Milik jako ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którego rozgrywkach grał kiedyś jako dziecko, bierze udział w działaniach komunikacyjnych i reklamowych XVI edycji Turnieju. Reprezentant Polski wystąpił w spocie reklamowym, który opowiada o wsparciu i dobrych radach, które Milik daje swoim młodszym kolegom – uczestnikom Turnieju o Puchar Tymbarku, tuż przed Wielkim Finałem, którego decydujące mecze rozegrane zostaną 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Piłkarz motywuje ich do ciężkiej pracy i niepoddawania się, nawet gdy na boisku przeżywają trudne chwile. W spocie występuje Ambasador Turnieju – Arek Milik oraz sześcioro uczestników ubiegłorocznej edycji Pucharu Tymbarku: Milena, Kinga, Zuzia, Maciek, Przemek oraz Marcel. W reklamie wykorzystane są również ujęcia obrazujące Wielki Finał Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, który odbył się rok temu na Stadionie Narodowym. Jest to już trzeci spot promujący rozgrywki o Puchar Tymbarku, w którym wystąpił Arkadiusz Milik, dwa poprzednie miały emisję rok temu.

- W dzieciństwie sam grałem w tym Turnieju, dlatego teraz cieszę się, że już jako reprezentant Polski mogę być jego Ambasadorem. Z podziwem i satysfakcją patrzę jak Turniej od moich czasów rewelacyjnie się rozwinął. Dziś mecze finałowe rozgrywane są na Stadionie Narodowym. To fantastyczna promocja piłki nożnej i świetna okazja dla dzieci do zaprezentowania swojego talentu. Rok temu gościłem podczas Finału Ogólnopolskiego na Stadionie Narodowym i do dziś pamiętam ten uśmiech i radość dzieci, dla których występ na murawie stadionu, na którym na co dzień swoje mecze rozgrywa Reprezentacja Polski był niesamowitym przeżyciem i na pewno motywacją do dalszych treningów. Trzymam kciuki za tegorocznych uczestników i mam nadzieję, że ktoś z nich pójdzie w moje ślady i za kilka lat będzie strzelać gole dla Reprezentacji Polski – powiedział Arkadiusz Milik, napastnik Reprezentacji Polski i Ajaksu Amsterdam.

Arkadiusz Milik jest oficjalnym Ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od 2015 r. kiedy podpisał pierwszą umowę z firmą Tymbark, czyli głównym sponsorem rozgrywek. Ten rok jest szczególny dla firmy Tymbark, ponieważ mija dokładnie 10 lat od kiedy sponsoruje ona rozgrywki o Puchar Tymbarku, a jednocześnie obchodzi jubileusz 80 lat istnienia, co również zostało zaakcentowane w spocie reklamowym.

Zwycięzców trwającej właśnie XVI edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” poznamy 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski.

***

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to największe rozgrywki piłkarskie dla dzieci w wieku szkolnym w Europie. Organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej, a głównym sponsorem od 10 lat firma Tymbark. Do tegorocznej XVI edycji zgłoszonych zostało ponad 320 tys. dzieci z całej Polski. Rywalizacja dziewcząt i chłopców odbywa się aż w trzech kategoriach wiekowych: do lat 8, 10 i 12. Finał Turnieju rozgrywany jest na Stadionie Narodowym bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski, a zwycięzcy w nagrodę wyjeżdżają na mecze Reprezentacji Polski. W trakcie historii Turnieju wyrosło z niego wielu obecnych reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych m.in. Arkadiusz Milik, Piotr Zieliński, Bartosz Salamon oraz Paulina Dudek. Patronat honorowy nad XVI edycją Turnieju sprawuje Prezydent RP Andrzej Duda. Patronat nad rozgrywkami objęły również: Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Zdrowia oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej, a także UEFA Grassroots.

***

Firma Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w blisko 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100% bez dodanego cukru, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe o wysublimowanych kompozycjach smakowych. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność
i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

 

Inne artykuły