Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

PKO Bank Polski Ekstraklasa Games z ponad milionem wyświetleń w telewizji i internecie

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 23-04-2022 13:30
PKO Bank Polski Ekstraklasa Games z ponad milionem wyświetleń w telewizji i internecie

Prawie cztery miesiące emocji na wirtualnej murawie, setki goli profesjonalnych graczy EA SPORTS FIFA 22, ponad milion wyświetleń transmisji na antenie Polsat Games i platformach online. Czwarty sezon PKO Bank Polski Ekstraklasa Games dobiegł końca, a jego triumfatorem okazał się Kacper “Furman” Furmanek z Lecha Poznań.

Rozgrywki w ramach czwartej odsłony PKO Bank Polski Ekstraklasa Games transmitowane były równocześnie na antenie Polsat Games oraz trzech platformach internetowych - Twitchu i YouTube stacji oraz na oficjalnym fanpage’u turnieju na Facebooku. Podobnie jak w poprzednich sezonach, wydarzenia w studiu cieszyły się ogromną popularnością miłośników piłki na wirtualnej murawie.

Sześć transmisji z rozgrywek LAN-owych wraz z magazynami zanotowało łącznie 1,05 mln wyświetleń. Składa się na to m.in. 184 tysiące wyświetleń z serwisów online oraz średnio 133 tysiące wyświetleń przypadających na pojedynczą transmisję telewizyjną. W szczytowym momencie rozgrywki w telewizji Polsat Games oglądało 61 tysięcy osób, a łącznie na oglądanie finałów PKO Bank Polski Ekstraklasa Games widzowie przeznaczyli 150 tysięcy godzin. Tymczasem osiem magazynów z sezonu zasadniczego zanotowało ponad 55 tysięcy wyświetleń.

Przy okazji startu czwartego sezonu rozgrywek zadebiutowały kanały społecznościowe PKO Bank Polski Ekstraklasa Games, które zyskały duże zainteresowanie społeczności graczy i fanów FIFA 22. Wpisy na platformie Facebook, na której transmitowane były również rozgrywki, wygenerowały ponad 4 miliony zasięgu. Treści publikowane na profilu TikTok spotkały się za to z odbiorem na poziomie przekraczającym 1,5 miliona wyświetleń. Turniej był także szeroko widoczny w social mediach piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy. Esportowe treści wygenerowały na Instagramie ponad 803 tysiące wyświetleń, na Twitterze ponad 373 tysiące, a na Facebooku ponad 838 tysięcy.

- Turniej z roku na rok dynamicznie się rozwija i w porównaniu do pierwszego sezonu osiągnęliśmy bardzo wysoką efektywność, jeśli chodzi o organizację rozgrywek i zasięgi marketingowe. Przy projekcie współpracujemy z szerokim gronem profesjonalnych partnerów. Pomagają nam oni w komunikacji dostosowanej do młodych odbiorców esportu, zwłaszcza za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Zyskujemy dzięki temu nowe możliwości promocyjne, a w efekcie coraz skuteczniej docieramy do osób zainteresowanych esportem. To z kolei przekłada się na rosnący zasięg rozgrywek - powiedział Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie SA Marcin Mikucki.

Pula nagród czwartego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasa Games wyniosła 45 tysięcy złotych. Pierwsze miejsce w rozgrywkach było ponadto premiowane awansem do ścisłych kwalifikacji do Mistrzostw Świata FIFA eClub World Cup. Zaszczyt gry o udział w najbardziej prestiżowym turnieju na świecie przypadł Kacprowi “Furmanowi” Furmankowi z Lecha Poznań, który w wielkim finale pokonał Szymona “Błachu” Błachowiaka, uczestnika dywizji Open. Miejsce na najniższym stopniu podium zajął Maksymilian “Zalewskyy” Zalewski, który reprezentował barwy Lechii Gdańsk.


Źródło i foto: Biuro Prasowe Ekstraklasy

TAGI

Inne artykuły