Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Reprezentacja Polski ma nowego sponsora, a kibice "oficjalną przekąskę kadry"

Dodał: Futbol.pl
Data dodania: 22-09-2022 21:07
Reprezentacja Polski ma nowego sponsora, a kibice

Reprezentacja Polski ma oficjalnie nowego sponsora. Do grona firm, które wspierają Biało-Czerwonych dołączył Tarczyński. 

Rynkowy lider produkcji kabanosów i marką nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce w pełni rozpocznie współpracę w 2023 roku, ale już przy okazji meczu z Holandią na PGE Narodowym firma była obecna. Kibice, którzy pojawili się na spotkaniu z Oranje, mogli skorzystać z dwóch food trucków umiejscowionych na koronie stadionu. Kolejnym punktem umowy ważnej do 31 lipca 2024 roku było uzyskanie przez kabanosy firmy Tarczyński statusu "Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski".

– Jako Polski Związek Piłki Nożnej bardzo cieszymy się z przyjęcia firmy Tarczyński do naszej piłkarskiej rodziny. Wszyscy doskonale wiemy, ile państwo Tarczyńscy zrobili w ostatnich latach dla rozwoju sportu w Polsce. Są sponsorem Panthers Wrocław – najlepszej drużyny w Polsce w futbolu amerykańskim, a także sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena. Dlatego tym bardziej doceniamy kolejny krok, który oznacza wymierne wsparcie najpopularniejszej drużyny sportowej w naszym kraju. Cieszymy się szczególnie z podpisania tej umowy, bo dokonujemy tego w wyjątkowym okresie, gdy coraz bardziej czujemy emocje związane ze zbliżającym się mundialem w Katarze. Wierzę mocno, że również dzięki wsparciu naszych wszystkich sponsorów, którzy wypełnili reprezentacyjną piramidę sponsorską, osiągniemy na mistrzostwach świata duży sportowy sukces – mówi Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Sport ma dla naszej rodzinnej firmy bardzo duże znaczenie, dlatego od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin. Teraz przyszedł czas na kolejne sportowe wyzwania. Cieszę się, że marka, którą wspólnie z żoną rozwijamy od ponad 30 lat, została sponsorem reprezentacji Polski, będącej rodzimym dobrem narodowym, a flagowy produkt marki Tarczyński jej oficjalną przekąską. Jako dumny sponsor zamierzamy aktywnie tworzyć najważniejsze sportowe wydarzenia i wspólnie z naszymi produktami, będącymi idealną przekąską kibiców, towarzyszyć milionom Polaków w przeżywaniu wyjątkowych piłkarskich emocji podczas meczów biało-czerwonych – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

– Liczby mówią same za siebie. Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce i wyzwala w kibicach ogromne emocje. Każdy żyje zwłaszcza meczami reprezentacji, która jest najważniejszą drużyną w kraju, drużyną wszystkich Polaków. Cieszymy się, że również sponsorzy dostrzegają ogromną wartość kadry narodowej i chcą grać razem z nami o zwycięstwo. Takie wsparcie jest szczególnie ważne zwłaszcza teraz, tuż przed mistrzostwami świata w Katarze. Serdecznie witamy firmę Tarczyński w bazie sponsoringowej reprezentacji Polski. Łączy nas piłka! – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

Futbol.pl

Inne artykuły