Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Nowy dyrektor marketingu w Zagłębiu Lubin

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 07-12-2022 9:51
Nowy dyrektor marketingu w Zagłębiu Lubin

Zagłębie Lubin S.A. informuje, iż Marcin Magda został pełniącym obowiązki dyrektora marketingu w klubie. 

Marcin Magda jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z Zagłębiem Lubin związany nieprzerwanie od 2009 roku, gdy zasilił Dział Marketingu jako stażysta. Dla wielu kibiców znany jako spikera podczas meczów piłkarskich. Funkcję piastuje od 2010 roku.

Przez ostanie lata z sukcesami pracował w branży Automotive, zajmując się marketingiem grupy dealerskiej. W tym czasie rozwijał swoje umiejętności z zakresu digital marketingu, jednocześnie podnosząc kwalifikację w ogólnym obszarze marketingu.

- Ogromnie cieszę się z powrotu oraz możliwości pracy w Zagłębiu Lubin po kilku latach nieobecności. Moje doświadczenie marketingowe zbierane na innych obszarach, z pewnością da świeże spojrzenie na to, co dzieje się w Klubie w zakresie marketingu sportowego. Człowiek zawsze cieszy się, gdy wraca do domu. Ja ogromnie się cieszę, że dano mi szansę pracy w Zagłębiu Lubin, ponieważ jest to nie tyle spełnienie moich dziecięcych marzeń, ale w dużej mierze również ambicji zawodowych. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami my - pracownicy Klubu, piłkarze, trenerzy, pracownicy Akademii, ale przede wszystkim Kibice, będziemy mogli zbudować wielkie Zagłębie Lubin, którego każdy z nas chce - powiedział Marcin Magda.


Źródło i foto: Biuro Prasowe Zagłębia Lubin

TAGI

Inne artykuły