Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Jagiellonia, Legia i Wisła Kraków najlepsze w konkursie Ekstra Sezon Ekstraklasy

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 09-07-2019 17:45
Jagiellonia, Legia i Wisła Kraków najlepsze w konkursie Ekstra Sezon Ekstraklasy

Ekstraklasa S.A. nagrodziła kluby piłkarskie za projekty minionego sezonu w III edycji konkursu Ekstra Sezon 2018/2019. 

Zwycięzcą w kategoriach Ekstra Zaangażowanie i Ekstra Medialny Klub została Jagiellonia Białystok. Pierwsze miejsce za Ekstra Frekwencję przypadło Legii Warszawa, a w kategorii Ekstra Kreacja najlepsza okazała się Wisła Kraków. Do Białej Gwiazdy trafiła też Ekstra Nagroda Specjalna przyznana zarówno klubowi, jak i kibicom za wyjątkową postawę i solidarność w obliczu kryzysu.

W kategoriach Ekstra Frekwencja i Ekstra Medialny Klub brały udział automatycznie wszystkie kluby Ekstraklasy. W pierwszej z nich wyróżniono kluby, które osiągnęły najwyższą średnią frekwencję w sezonie. Tuż za najlepszą pod tym względem Legią Warszawa z liczbą 17 609 widzów, uplasowała się Wisła Kraków ze średnią 16 135 kibiców na mecz. Trzecia lokata przypadła natomiast Lechii Gdańsk z widownią na poziomie 14 746 osób. Pod względem współpracy z mediami kluby oceniane były z kolei przez współpracujących z nimi dziennikarzy. Przy wyborze zwycięzców uwzględniono dostępność dla mediów, udogodnienia w dni meczowe, a także poza nimi, organizację pracy i otwartość. Zdaniem dziennikarzy najlepsza w tym zakresie okazała się Jagiellonia Białystok. Druga lokata trafiła do Wisły Kraków, podium zamknęła zaś Cracovia. Do konkursu kluby mogły zgłaszać realizowane projekty marketingowe i sponsoringowe. W kategorii Ekstra Kreacja zwycięzcą została Wisła Kraków, która zrealizowała akcję „Czyny nie słowa” angażującą lokalną społeczność kibiców we wspieranie klubu, pokazując przy tym rolę marketingu w ratowaniu klubu. Na drugim miejscu znalazła się Cracovia z akcją „Bez ciebie nie gramy” budującą więź pomiędzy klubem a kibicem. Z kolei trzecią lokatę zajęła Pogoń Szczecin za akcję współpracy z marką Polbit, która w innowacyjny sposób wsparła udział klubu w e-sportowych zawodach Ekstraklasa Games czytamy na ekstraklasa.org.

 

Źródło: ekstraklasa.org

Zdjęcie: Biuro prasowe Ekstraklasa S.A.

TAGI

Inne artykuły