Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Komunikat Radomiaka ws. awarii skanerów systemu biletowego

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 02-11-2022 10:15
Komunikat Radomiaka ws. awarii skanerów systemu biletowego

Poniżej publikujemy treść komunikat Radomiaka ws. awarii skanerów systemu biletowego na stadionie przed meczem z Wartą Poznań.

Komunikat Klubu:

Przed poniedziałkowym meczem Radomiaka z Wartą Poznań doszło do awarii skanerów systemu biletowego stadionu MOSiR (wejście od parku Planty). Awaria została usunięta już po rozpoczęciu gry, gdy część kibiców zrezygnowała z wejścia na mecz.

W związku z tym informujemy, że osoby te będą mogły zamienić niewykorzystany (niezeskanowany) bilet z meczu z Wartą na wejściówkę na spotkanie Radomiaka z Pogonią Szczecin (niedziela, 13 listopada, godz. 12:30) lub zwrócić bilet i odzyskać pieniądze.

Kibice, którzy kupili bilet w klubowym sklepie w Galerii Słonecznej i nie weszli na stadion, by obejrzeć mecz z Wartą, od czwartku (3 listopada) otrzymają zwrot na podstawie wydanego tam paragonu. Osoby, które nabyły bilet w internetowym sklepie MOSiR, zgodnie z jego regulaminem, mogą otrzymać zwrot na podstawie reklamacji złożonej na adres bilety@mosir.radom.pl.

Bardzo przepraszamy za sytuację, która zaistniała nie z winy Klubu. Jednocześnie wyjaśniamy, że mecz Radomiak - Warta był imprezą masową i w związku z tym, zgodnie z obowiązującym prawem, nie było możliwości wpuszczenia kibiców bez ich identyfikacji poprzez skanowanie biletów.

TAGI

Inne artykuły