Zjazd przedstawicieli klubów PKO BP Ekstraklasy. Gorąca dyskusja o lidze
Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 09-12-2022 8:50
Przedstawiciele wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasa i zarządzającej rozgrywkami spółki Ekstraklasa SA spotkali się 8 grudnia na zjeździe w Jachrance w celu podsumowania ostatnich dwunastu miesięcy, a także omówienia planów związanych z rozwojem rozgrywek ligowych. W wydarzeniu uczestniczą również zaproszeni przez Ekstraklasę SA przedstawiciele Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
W spotkaniu klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy uczestniczą przedstawiciele FIFA, European Leagues i Polskiego Związku Piłki Nożnej. Frans De Weger z Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej omówił kwestię rozstrzygania sporów w Trybunale FIFA, zaś Jacco Swart, Dyrektor Zarządzający European Leagues przedstawił aktualne informacje na temat prac prowadzonych w sprawie modyfikacji ligowych i międzynarodowych rozgrywek europejskich po 2024 roku.
- Zjazd w Jachrance jest pierwszym tak dużym spotkaniem w naszym klubowym piłkarskim gronie od grudnia 2019 roku i przerwy spowodowanej pandemią. Bardzo się cieszę, że wreszcie mogliśmy spotkać się i uczestniczyć w wielu interesujących panelach poświęconych przyszłości piłki nożnej w wydaniu klubowym i międzynarodowym. Kształtowanie przyszłości rozgrywek oznacza dzielenie się pomysłami, opiniami, propozycjami, ale przede wszystkim charakteryzuje się troską o potrzeby wszystkich klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy. Obecnych jak i tych przyszłych. Stąd w zjeździe wzięli również udział przedstawiciele Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Wymiana wiedzy i doświadczeń, która zachodzi między przedstawicielami klubów, jest bardzo ważnym elementem towarzyszącym takim wydarzeniom – powiedział Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
- Jako Ekstraklasa SA niezwykle mocno angażujemy się w działania profrekwencyjne, ale także chcemy docierać do kibiców, wykorzystując przy tym nowe narzędzia i technologie. We wrześniu zapoczątkowaliśmy kampanię wizerunkową #NaStadionie. Nie chcemy jednak na tym poprzestawać. Dlatego na spotkaniu odbywają się specjalne panele skierowane do pracowników klubowych w pionach marketingowym i komunikacyjnym. Zaprosiliśmy ekspertów w tej dziedzinie z Polski i zagranicy – w tym m.in. z Ajaxu Amsterdam czy Google i YouTube. Chcemy, by nasze kluby przyswajały najbardziej aktualne trendy, a także podążały nowoczesnymi ścieżkami dotarcia do kibiców – dodaje Animucki.
Łącznie w konferencji wzięło udział ponad 200 osób ze wszystkich klubów Ekstraklasy, w tym przedstawiciele zarządów, pionów sportowych, finansowych oraz marketingu i komunikacji. W spotkaniu uczestniczyli także reprezentanci 1. Ligi, PZPN oraz najważniejszych partnerów Ekstraklasy SA.
Źródło i foto: Biuro Prasowe Ekstraklasy