Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Jagiellonia Białystok ma nowego sponsora głównego

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 27-01-2023 8:13
Jagiellonia Białystok ma nowego sponsora głównego

Jagiellonia Białystok ma nowego sponsora głównego. Został nim Hotel „Branicki”. Umowa będzie obowiązywała do końca bieżącego sezonu.

Podczas konferencji przed meczem z Piastem Gliwice, która odbyła się w Hotelu „Branicki” zasady współpracy przedstawił prezes Wojciech Pertkiewicz.

– W wyniku dotychczasowych zawirowań na rynku nasz dotychczasowy sponsor, firma Cyber Quant, został zmuszony do zawieszenia współpracy. Trzymamy kciuki, aby sytuacja sponsora poprawiła się, a jego logo wróciło na front koszulki od nowego sezonu. Mieliśmy kilka dni, aby pozyskać sponsora, dlatego cieszę się, że z Hotelem Branicki doszliśmy do porozumienia. Pomimo krótkiego czasu udało się ogarnąć wszystkie tematy, dlatego z przyjemnością witamy Hotel Branicki w gronie naszych sponsorów – zaznacza prezes Jagiellonii.

Zadowolenia z nawiązanej współpracy nie kryje prezes Hotelu Branicki, Weronika Strzałkowska-Molska.

– Mam przyjemność przedstawić hotel jako głównego sponsora Jagiellonii. Hotel Branicki nawiązuje do dumnej historii Białegostoku, dawnego Hotelu Ritz, ale także Hetmana Branickiego. Jesteśmy dumni z naszego miasta oraz województwa, a współpraca z Jagiellonią dopełnia tę identyfikację regionalną. Chciałabym podziękować Panu Przewodniczącemu Wojciechowi Strzałkowskiemu, prywatnie mojemu tacie, który umożliwił nam współpracę. Dzięki jego zaangażowaniu możemy wspierać nasz ukochany klub – podkreśla.

– Front koszulki to bardzo prestiżowe miejsce, dlatego zostało ono odpowiednio spieniężone. W ramach współpracy z usług hotelu będą korzystali nasi zawodnicy. Dużo słyszałem o rzekomym braku zaangażowaniu akcjonariuszy, dlatego sporządziłem zestawienie, z którego wynika, że tylko na przestrzeni ostatniego roku zaangażowanie finansowe akcjonariuszy wyniosło ponad 16 milionów złotych, mówimy zatem o niebagatelnej kwocie – wyjaśnia Pertkiewicz.


Źródło: Biuro Prasowe Jagiellonii

TAGI

Inne artykuły