Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

PKO Bank Polski na dłużej sponsorem tytularnym Ekstraklasy

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 28-07-2023 12:15
PKO Bank Polski na dłużej sponsorem tytularnym Ekstraklasy

PKO Bank Polski pozostanie sponsorem tytularnym rozgrywek Ekstraklasy.

Najnowsze umowy PKO Banku Polskiego oraz Totalizatora Sportowego z Ekstraklasą, oznaczają kontynuację i zacieśnienie współpracy marketingowej trwającej nieprzerwanie od 2018 roku z PKO Bankiem Polskim, początkowo jako Partnerem Głównym i Oficjalnym Bankiem Ekstraklasy, a od 2019 roku w roli Partnera Tytularnego, natomiast współpraca z Totalizatorem Sportowym trwa od 2014 roku. W ramach kontraktów partnerzy będą korzystali z szerokich świadczeń promocyjnych oraz umacniali swój wizerunek jako instytucji zaangażowanych w rozwój polskiego futbolu, wsparcie talentów piłkarskich oraz propagowanie sportu wśród dzieci i młodzieży. Dla ligi zaś nowe umowy z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO oznaczają dodatkowe wpływy finansowe. Łącznie z przychodami od innych sponsorów oraz z rekordowej umowy mediowej z Canal+, przełoży się to w sezonie 2023/24 na najwyższe wpływy dla klubów w historii ligi.

 Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i LOTTO. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów. Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą. Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał. Jestem przekonany, że czeka nas dużo wspólnych emocjonujących projektów, wspierających zarówno polską piłkę, jak i wizerunek marek PKO Banku Polskiego oraz LOTTO - mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA.

– Kontynuujemy nasze zaangażowanie jako Partner Tytularny rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. To jeden z naszych wyjątkowych projektów sponsorskich, gdzie sport łączy się z biznesem. Chcemy nadal wykorzystywać potencjał PKO Banku Polskiego jako mecenasa piłki nożnej, rozwijać dotychczasowe projekty, które wprowadziliśmy do ligi oraz naszą współpracę z klubami. Oficjalna Karta Ekstraklasy, Kanapa Kibica czy Program partnerski w klubach to działania, które są już na stałe kojarzone z naszym zaangażowaniem w Ekstraklasę. Nadal widzimy też duży potencjał w stawianiu na rozwój młodych piłkarskich talentów. Wierzymy, że nasz wkład, nie tylko finansowy, przyniesie korzyści zarówno klubom, zawodnikom i samym kibicom i przyczyni się do rozwoju polskiej piłki – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami zarządu.

Kontynuacja współpracy oznacza, że logotyp PKO Banku Polskiego pozostanie w oficjalnym logo i nazwie rozgrywek. Ponadto będzie obecny m.in. na grafikach podczas transmisji 306 meczów w sezonie, w brandingu na stadionach 18 klubów oraz na rękawkach koszulek piłkarzy.

TAGI

Inne artykuły