Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Lech zagra z Zagłębiem z mistrzowskim logotypem na froncie koszulek

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 19-05-2022 12:24
Lech zagra z Zagłębiem z mistrzowskim logotypem na froncie koszulek

STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/22 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. - Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin - mówi prezes Kolejorza, Karol Klimczak.

Lech Poznań po derbowej wygranej z Wartą zapewnił sobie 8. mistrzostwo Polski w historii. Przypadło ono na rok, w którym klub świętuje 100-lecie powstania. 21 maja Kolejorz rozegra na własnym stadionie ostatni mecz sezonu, a jego przeciwnikiem będzie Zagłębie Lubin. Z tej okazji STS, sponsor strategiczny, zaproponował zmianę swojego logotypu na koszulkach meczowych. W jego miejsce pojawi się specjalnie zaprojektowany napis. To wyjątkowa inicjatywa, gdyż do tej pory w polskiej lidze żaden ze sponsorów nie zdecydował się na taki krok.

- Działalność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Dlatego też wyszliśmy z inicjatywą, by na ostatni mecz w sezonie logo STS na koszulkach Lecha zastąpiło specjalne hasło z okazji zdobytego mistrzostwa. Chcemy w ten wyjątkowy sposób wspólnie świętować ten sukces - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS. 

- STS to nasz wieloletni sponsor i sprawdzony partner. Dlatego ich pomysł bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin. Chcę podkreślić, że to nie pierwszy raz, kiedy podejmujemy razem tego typu działania. Podobnie było w przypadku rocznicowych koszulek retro, w których zagraliśmy w dniu setnych urodzin klubu, a na ich froncie nie było tego dnia logo naszego sponsora. Przed meczem z Zagłębiem firma Mateusza Juroszka zgodziła się również kolejny raz na zdjęcie swojej reklamy z trybuny po to, by więcej kibiców Lecha mogło uczestniczyć we wspólnym świętowaniu mistrzostwa Polski. Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy zadowoleni, że ten tytuł, podobnie jak poprzednie mistrzostwo wywalczyliśmy z logo STS na naszych strojach - podkreśla Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. 

Część z limitowanych, mistrzowskich koszulek będzie dostępna dla kibiców w licytacji charytatywnej i w konkursach zorganizowanych przez sponsora strategicznego Lecha.


Źródło: Biuro Prasowe Lecha Poznań

Lech ogłosił rozstanie z dwoma piłkarzami. Pedro Tiba coraz bliżej Legii Warszawa

Lech ogłosił rozstanie z dwoma piłkarzami. Pedro Tiba coraz bliżej Legii Warszawa

TAGI

Inne artykuły