Ustawienia Twojej prywatności

Strona korzysta z plików Cookies, aby zapewnić Ci maksymalny komfort korzystania z serwisu oraz jego usług oraz dostosować treści do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce.

Raport IMM: Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

Dodał: Grzegorz Sawicki
Data dodania: 15-05-2024 17:45
Raport IMM: Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Legia Warszawa w kwietniu odnotowała najwięcej publikacji zarówno w prasie, jak i internecie. Najbardziej medialnym spotkaniem w kwietniu był mecz ze Śląskiem Wrocław. Wśród mediów internetowych o Legii najczęściej pisano w serwisach gol24.pl, transfery.info oraz weszlo.com. W prasie klub z Warszawy najczęściej był obecny w Przeglądzie Sportowym, Piłce Nożnej oraz Dzienniku Łódzkim.

Na drugie miejsce wskoczyła rewelacja rozgrywek – Jagiellonia Białystok. Dla klubu z Podlasia najważniejszym meczem minionego miesiąca było starcie z Legią Warszawa. Futbol prezentowany przez podopiecznych Adriana Siemieńca wywołał wiele pozytywnych materiałów w mediach drukowanych oraz portalach internetowych. „Jaga” jednakże doznała porażki z Cracovią, co również stało się tematem publikacji dotyczących lidera PKO BP Ekstraklasy.

Trzeci stopień medialnego podium zajął Śląsk Wrocław. Piłkarze z Dolnego Śląska stale poszukują swej formy z jesieni, kiedy to przodowali w tabeli. Drużyna poniosła m.in. porażkę na własnym stadionie ze znajdującym się na pozycji spadkowej Ruchem Chorzów. Najczęściej komentowanym spotkaniem był jednak wyjazd na ulicę Łazienkowską w Warszawie, gdzie „Wojskowi” podzielili się punktami z Legią po bezbramkowym remisie.

Czołową dziesiątkę rankingu medialności uzupełniły kluby: Lech Poznań, Pogoń Szczecin, Górnik Zabrze, Raków Częstochowa, Ruch Chorzów, Cracovia i Korona Kielce.

Źródło i grafika: Instytut Monitorowania Mediów

TAGI

Inne artykuły